שאלות נפוצות | sucasa
Whatsapp_log.png

בקרו אותנו בפייסבוק

הדרך הטובה ביותר ליצור איתנו קשר ולעקוב אחרי מוצרים חדשים ומבצעים היא דרך דף הפייסבוק שלנו

כתובת

החנות והחניה חינם ללקוחתנו נמצאים
בירידה לחניון בשונצינו 3 ת"א

שעות פעילות

א'-ה' 18:00-12:00

שישי מ- 15:00-10:00

שבת מ-18:00-12:00
 

למענה בטוח ומהיר, מומלץ ליצור קשר באמצעות

הודעת פייסבוק/הודעת וואטסאפ.

ליצירת קשר, לחצו כאן

דף שאלות נפוצות
סוּ קאסה

מדוע אין מענה טלפוני?
הדרך היחידה לתקשר עמנו היא באמצעות שליחת הודעה דרך וואטסאפ או עמוד הפייסבוק שלנו, לרוב המענה להודעות תוך 48 שעות.
אל תכעסו עלינו, קחו נשימה עמוקה. לא הכל צריך להיות מידי. בסוף נענה:)


יש לכם שני שולחנות דומים, אך המחירים שלהם שונים. מדוע?
השולחנות אולי נראים זהים, אך הם עשויים מחומרים שונים ולכן מחירם אינו זהה.
הרווחיות של החנות זהה כמעט בכל המוצרים שלנו. המחיר משקף את איכות המוצר, ולכן, מוצר דומה בעלות גבוהה יותר, עשוי מחומרים יקרים ואיכותיים יותר.


האם כל הרהיטים המופיעים באתר קיימים במלאי בחנות עצמה?
אנו משתדלים שהרהיטים שמופיעים באתר יהיו זמינים בחנות על בסיס שלם וקח אך לפעמים ישנו מחסור בדגמים ובצבעים מסוימים. במקרים אלו אין לנו אפשרות לשריין וכדומה או להזמין מראש.

 
האם ניתן לבצע הזמנות מיוחדות לרהיטים שלכם?
אנחנו יכולים לבצע שינוי מידות וצבעים אך ורק לשולחנות אוכל וקפה

 כמובן שמחיר הזמנה מיוחדת גבוהה משמעותית מקניית מוצר סטנדרטי.

האם אתם עושים משלוחים?
אנחנו עושים משלוחים בעיקר לאזורי המרכז באמצעות מובילים חיצוניים. לרוב המשלוחים מסופקים ללקוח בתוך 1-5 ימי עסקים.

שאלה: האם ניתן לשלם ולשמור את הרהיטים עד לתאריך מסוים?
לא ניתן לשמור רהיטים. הרהיטים בשיטת שלם וקח/שלם ושלח

האם ניתן לשמור מוצר אם אשלם עליו בטלפון?
ניתן לשריין מוצר לאיסוף מהחנות לאחר תשלום בלבד. כמו כן, תהיה חובה לאסוף את המוצר בשישי/שבת הקרובים להזמנה בלבד.

עקבו אחרינו
 

  • Facebook
  • YouTube
  • Pinterest
  • Instagram

שעות פעילות
א'-ה' 18:00-12:00
 15:00-10:00 שישי
 18:00-12:00 שבת

כתובת

 החנות והחניה חינם ללקוחתנו נמצאים בירידה לחניון ב- שונצינו 3 ת"א