בקרו אותנו בפייסבוק

הדרך הטובה ביותר ליצור איתנו קשר ולעקוב אחרי מוצרים חדשים ומבצעים היא דרך דף הפייסבוק שלנו

למענה מהיר, מומלץ ליצור קשר באמצעות

הודעת פייסבוק/הודעת וואטסאפ.

ליצירת קשר, לחצו כאן

דף שאלות נפוצות
סוּ קאסה

מדוע אין מענה טלפוני?
אנחנו זמינים תמיד למענה בהודעות וואטסאפ לכל שאלה שלכם בשירות מהיר תוך 24 שעות. תמיד ניתן לבקש בהודעה שנציג יחזור אליכם

האם יש לכם אולם תצוגה?

סו קאסה היא מותג ריהוט אינטרנטי בלבד. ללא אולם תצוגה. אנו מאמינים בכך שבדיוק כמו בתעשיית האופנה והאלקטרוניקה גם רהיטים ניתן לקנות און ליין. האתר שלנו מנסה לפשט את תהליך הרכישה באצעות תמונות אשר מנסות להמחיש בדיוק הרב ביותר את הפריט אותו תקבלו.

האם ניתן לבצע הזמנות מיוחדות לרהיטים שלכם?
אנחנו יכולים לבצע שינוי מידות וצבעים אך ורק לשולחנות אוכל וקפה

 כמובן שמחיר הזמנה מיוחדת גבוהה משמעותית מקניית מוצר סטנדרטי.

תוך כמה זמן אקבל את הפריט שהזמנתי?
זמן האספקה תלוי בפריט שנרכש. תמיד ניתן לברר איתנו באמצעות הודעת וואטסאפ את זמן האספקה המדויק עבור פריט אותו אתם מעוניינים לרכוש

שאלה: האם ניתן לשלם עכשיו ולקבל את הרהיט במועד מאוחר יותר לפי בחרתי? 

כן. ניתן לעשות זאת על ידי תאום איתנו באמצעות הודעת וואטספ לפני התחלת תהליך הרכישה. לאחר הסכמתנו לתאירך המיועד יהיה ניתן לבצע את הרכישה
 

Whatsapp_log.png